Blog over de Heideweek markten 2024 header Jelle en Daisy van Vliet met de Heidehoogheden Heideprinses en Heidekoningin

Nieuws
En blogs

Blog over de Heideweek markten 2024 met het bandje van Lunteren en de Heideweek

Heideweek markten 2024

Na een heerlijke vakantie was het weer tijd om er vol voor te gaan met PosterPlaats. En wat hadden we er weer zin in! Hoe kan het ook anders met zo’n leuk vooruitzicht? De Heideweek stond namelijk weer voor de deur en dat betekent dat het tijd was voor de Heideweek-markten! 💜🥰 Ben je benieuwd naar hoe wij deze Heideweek-markten hebben beleefd? We zullen het je allemaal vertellen in deze blog. #heideweek2024

Blog over de Heideweek markten 2024 Vlegeldag Bennekom marktkraam met Daisy

Vlegeldag en autopech…

Afgelopen woensdag, 28 augustus 2024, was het weer zover: Vlegeldag in Bennekom! Dit jaarlijkse feest is altijd een hoogtepunt op onze jaarplanning en dat was dit jaar zeker niet anders. Maar voordat we er eenmaal waren, ging er nog wel een hoop voorbereiding aan vooraf. Zo begonnen we maandag meteen met het rollen van voldoende posters en het inpakken van de ansichtkaarten. Na twee dagen voorbereidingen treffen waren we er helemaal klaar voor. Althans, dat dachten we…

Want net als je net denkt dat alles op rolletjes loopt, komt er een onverwachte uitdaging om de hoek kijken. De grote auto die we normaal gesproken gebruiken om al onze spullen te vervoeren, besloot namelijk op het laatste moment roet in het eten te gooien. Paniek? 😬🙈 Een beetje, maar gelukkig konden we rekenen op hulp. Zo konden we last-minute nog een busje lenen van AIG Automotive. Wat waren we hier blij mee! Zo konden we zonder zorgen toch nog met al onze spullen richting Bennekom. #topservice

Blog over de Heideweek markten 2024 Vlegeldag Bennekom voorbereidingen Veluwe ABC posters rollen
Blog over de Heideweek markten 2024 Vlegeldag Bennekom en een geleende bus van AIG Automotive uit Bunschoten-Spakenburg

De dag zelf was fantastisch. Allereerst de sfeer. Wat zat die er weer goed in. De Vlegeldag werd namelijk weer druk bezocht en onze kraam trok veel bekijks. En wat hadden we het met het weer getroffen. ☀️🌡️ Heerlijke temperatuur, niet te warm en we stonden met onze kraam lekker in de schaduw.

Kortom, Vlegeldag was weer een groot succes! Vlegeldag zorgde ervoor dat Bennekom op zijn best was en niet te vergeten liep de verkoop van het Bennekoms ABC ook super. Wij weten het zeker: Vlegeldag 2025 zijn we er weer bij!

Blog over de Heideweek markten 2024 Vlegeldag Bennekom marktkraam met het Veluwe ABC en Daisy

Heidefair in Otterlo

Afgelopen vrijdag, 30 augustus 2024, was het tijd voor de Heidefair in Otterlo. Het beloofde weer een geweldige dag te worden! En we hadden geluk, want onze auto was weer gerepareerd. Zo konden we weer op pad in ons vertrouwde voertuig. 🛻😊

Op de Heidefair viel onze nieuwste aanwinst van de collectie, het Veluwe ABC, enorm goed in de smaak. Deze was natuurlijk net op tijd klaar voor de heidemarkten en dus waren wij extra nieuwsgierig naar de reacties op deze ABC poster. De Heidefair bleek echt een perfect moment te zijn om deze te tonen en te verkopen. We kregen enorm veel leuke reacties en hebben leuke gesprekken gevoerd. Heb je het Veluwe ABC nog niet gezien en wil je de ins en outs weten over deze ABC poster? Lees dan onze blog over het Veluwe-ABC hier.

Om de marktdag helemaal compleet te maken, kwamen de Heidekoningin en Heideprinses ook even langs bij onze kraam. Ze waren enorm enthousiast over onze producten en we mochten ook even met ze op de foto! Wat zijn de foto’s leuk geworden. Al zeggen we zelf… 💜😇

Blog over de Heideweek markten 2024 Heidefair Otterlo marktkraam met het Veluwe ABC en Jelle
Blog over de Heideweek markten 2024 Heidefair Otterlo marktkraam met de Heidehoogheden Heideprinses en Heidekoningin
Blog over de Heideweek markten 2024 Heidefair Otterlo met Jelle en Daisy en de Heidehoogheden Heideprinses en Heidekoningin

Al met al was het weer een heerlijke dag. Ook hier was de sfeer fantastisch en we hadden wederom heerlijke weer. Ook deze marktdag was dus weer geslaagd.

Oud Lunterse Dag (OLD)

En last but not least stonden we afgelopen zaterdag, 31 augustus 2024, op de Oud Lunterse Dag (OLD). Dit was de laatste dag van de Heideweek en daarmee de hekkensluiter van onze week op de Heideweek-markten. We stonden deze dag extra vroeg op, want de dag begon een uurtje eerder dan normaal. Helemaal niet erg, want wat hadden we er zin in! 👌🔥

Net als vorig jaar stonden we weer aan het begin van het centrum, tegenover de kerk. Onze kraam werd druk bezocht. We ontvingen weer veel enthousiaste reacties en ons Lunters ABC was ook nu weer een ware hit.

Blog over de Heideweek markten 2024 Oud Lunterse Dag OLD Lunteren marktkraam met Jelle en Daisy

De sfeer tijdens OLD is echt onbeschrijfelijk. Een gevalletje: hier had je bij moeten zijn. Iedereen loopt in prachtige Lunterse klederdracht. De rode sjaaltjes, klompen met grijze hoge sokken en niet te vergeten de kielen. zie je overal om je heen En vooral de kleintjes in de kinderwagens en bolderkarren waren echt om bij weg te smelten. 🫠😍

Blog over de Heideweek markten 2024 Oud Lunterse Dag OLD Lunteren met de Reutemeteut
Blog over de Heideweek markten 2024 Oud Lunterse Dag OLD Lunteren met oude ambachten

Natuurlijk konden we het niet laten om even de tijd te nemen voor de optocht en de oude ambachten. Tijdens deze optocht rijden allemaal oldtimers en vooral veel tractoren met daarachter karren met feestende mensen door de straten van Lunteren. Het blijft echt fascinerend om te zien hoe tradities tot leven komen op deze dag. #reutemeteut

Blog over de Heideweek markten 2024 Oud Lunterse Dag OLD Lunteren met Jelle en Daisy van Vliet

Kortom, een prachtige afsluiting van de Heideweek. En één ding is zeker: volgend jaar zijn we er zeker weer bij op OLD! Zien we jou dan ook? 👍😇

Terug naar overzicht
Daisy van Vliet - Kamminga Mede-eigenaar PosterPlaats

Geschreven door
Daisy van Vliet - Kamminga (Mede-eigenaar PosterPlaats)

PosterPlaats in de media
Online publicaties en krantenartikelen

Lunterse Krant
17 juli 2024

Ook dit jaar werden we weer door De Lunterse Krant gevraagd voor een unieke woordpuzzel in De Lunterse Zoemerkraant. Een leuke zomerspecial met allemaal leuke woordpuzzels inclusief een lokale en passende prijs! In ons geval natuurlijk de posters van het Lunters ABC.

Bekijk de puzzelkrant

Happlify
11 mei 2024

Sinds een paar weken mogen we ons trots member noemen van de Happlify Crew. Mede door deze leuke samenwerking hebben we een gezamenlijke winactie opgezet. Men maakt kans op een geweldig Nederlands ABC pakket. Een compleet mega-pakket met een totale waarde van meer dan €100 en bevat alles wat je nodig hebt om je huis, kantoor of klaslokaal te verrijken.

7 maart 2024

Vorige week werden we door journalist Pouw Jongbloed van De Gelderlander gevraagd voor een interview en fotoreportage. Daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen… En vandaag stonden we paginagroot in de krant. Super leuk!

7 maart 2024

Het Algemeen Dagblad heeft het artikel en interview Pouw Jongbloed (Journalist van De Gelderlander) herplaatst op hun eigen nieuwsplatform.

Bezoek Ede
1 december 2023

Het is bijna Kerst en daarom heeft het marketing team van Ede weer iets leuks bedacht, namelijk: De Edese Adventskalender. Je maakt 24 dagen lang kans op mooie prijzen door iedere dag een vakje open te maken. Zo maakte je op 16 december kans op een compleet PosterPlaats pakket t.w.v. €65,-. Wie wil dat nou niet?

Dit is Veenendaal
7 december 2023

In samenwerking met Dit is Veenendaal is er een leuke woordpuzzel geplaatst in de nieuwe Stadsglossy. Met behulp van onze illustraties moet er een woord gepuzzeld worden en de winnaars krijgen een poster van het Veens ABC cadeau. De Stadsglossy valt deze week bij iedereen in Veenendaal op de mat. Heb jij hem al gemaakt?

Bekijk de Stadsglossy

10 november 2023

Ons interview van Indebuurt Veenendaal is geplaatst in de krant De Gelderlander. Mooi om ook via de krant een andere doelgroep (die niet online is) aan te spreken.

6 november 2023

Ook het Algemeen Dagblad heeft het lokale artikel en interview van Indebuurt herplaatst op hun eigen nieuwsplatform.

IndebuurtVeenendaal
6 november 2023

Wij zijn geïnterviewd door Indebuurt Veendaal om een online artikel over PosterPlaats te publiceren. In het artikel gaat het over het ontstaan van PosterPlaats, maar ook over de Veense ABC variant die o.a. lokaal in Veenendaal te koop is.

Dit is Veenendaal
27 september 2023

Dit is Veenendaal verzorgt de collectieve citymarketing voor Veenendaal. Zo hebben ze ook de poster van het Veens ABC gepromoot met behulp van van een winactie op verschillende social media kanalen.

Zuiver Verloskundigen
4 september 2023

Zuiver Verloskundigen is onlangs gestart met een nieuwe bevalcursus voor aanstaande ouders in Ede: Het Geboortekompas. Deze nuchtere, praktische cursus wordt gegeven door ervaren verloskundigen en heeft als doel ouders op een leuke, complete manier voor te bereiden op de geboorte van hun kind. Bij aanvang van de cursus krijgen alle ouders een katoenen tasje met daarin leuke en handige goodies, zo ook onze ansichtkaarten van het Edes ABC

Puur Jael
26 juli 2023

In samenwerking met Puur Jael, het platform voor bewuste moeders, hebben we een winactie opgezet. Dit is gepromoot door o.a. er en een blogbericht aan te wijden en te delen op verschillende social media kanalen.

Bekijk blogbericht

Lunterse Krant
5 juli 2023

De Lunterse Krant heeft een leuke zomerspecial genaamd De Lunterse Zoemerkraant. PosterPlaats staat erin met een unieke woordpuzzel inclusief een lokale passende prijs!

Bekijk de puzzelkrant

Bezoek Ede
29 juni 2023

Bezoek Ede is een initiatief van Stichting Ede Marketing en verzorgt de collectieve citymarketing voor Ede. Zo hebben ze ook onze lokale ABC posters gepromoot door middel van een winactie via de veelgelezen nieuwsbrief en op de social media kanalen.

Barneveld Centrum
15 mei 2023

Barneveld Centrum heeft met onze samenwerking een lokale winactie op social media gepromoot. Onder de nieuwe volgers van onze social kanalen werden verschillende ABC posters van Barneveld verloot.

14 mei 2023

Het Algemeen Dagblad heeft ook het interview en lokale artikel van Indebuurt herplaatst op hun eigen nieuwsplatform.

IndebuurtEde
12 mei 2023

Indebuurt Ede heeft ons geïnterviewd en hier een leuk online artikel van gepubliceerd. Het artikel gaat voornamelijk over het ontstaan van PosterPlaats en het lokale aspect hierin.

12 mei 2023

De Gelderlander heeft het artikel van Indebuurt op hun online platform overgenomen. Daarnaast is het volledige interview ook geplaatst in het dagblad en bij abonnees op de mat beland.

Bekijk het online artikel

Veilig online betalen met je eigen bank of gewenste betaalmiddel

PosterPlaats stadsposter ABC poster plaats veilig betalen
De waardering van www.posterplaats.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 79 reviews.